מאמרים

מקומה המרכזי של התקשורת והמדיה בהצלחתם של עסקים קטנים

מקומה המרכזי של התקשורת והמדיה בהצלחתם של עסקים קטנים

ענף התקשורת והמדיה תופס מקום מהותי יותר ויותר בחיים של כולנו. מהפיכות הטכנולוגיה האחרונות אשר הביאו את אמצעי המדיה השונים לכיס של כל אחד ואחד מאיתנו גם הגבירו באופן משמעותי את כוחה של התקשורת בעיצוב דעת הקהל ובמגוון תחומים נוספים.

פן אחד בו ניתן לחוש בכוחה של התקשורת והמדיה הוא הדרך בה היא משפיעה וקובעת את רמת הצלחתם של עסקים קטנים ובינוניים.

כבר שנים רבות שהעולם כולו מפנים ומודע לחשיבות העצומה של עולם הפרסום והשיווק על הצלחת עסקים. אין עסק שיכול להרשות לעצמו שלא לפרסם ולשווק עצמו. כל עסק, קטן, גדול או בינוני, אשר יזניח פן זה ימצא עצמו מהר מאוד בדרך להתרסקות.

בקרב העסקים הקטנים, הפרסום והשיווק (הנעשים כמובן דרך עולם התקשורת והמדיה) הינם קריטיים במיוחד, ועשויים לחרוץ לבדם את גורלו של העסק.

עסק קטן מכל תחום שלא נבחר – מסעדה, בר, אינסטלאטור, טכנאי מזגנים או חברת הובלות – כל אחד מאלו יודע טוב מאוד כי ההוצאה החשובה ביותר שלו היא פרסום ושיווק באמצעות אמצעי המדיה והתקשורת היעילים ביותר - האינטרנט, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה.

המשך מאמר